Unborn 8.0 Pink Pointer

Sunday, December 26, 2010

hari ini dan semalam.

gerak dari putrajaya pagi tadi. ni baru sampai s'ban.

0ops, assalamualaikum :) (baik jwb, dosa kangg)


sampai seremban je, tak sempat nak rehat. kena tolong angah kemas bilik dia yang mcm tongkang tu. ni pun dpt rehat kejap sbb mama suruh dia keluar pergi kedai. huu, pening kepalo doh tengok bilik dia. dgn paper spm bagai. paper dia je, dah menimbun. ni dia terbawak balik pulak paper member dia. mau tak membebel den. adoyai, rasa nak demam -.-


semalam, breakfast kat putrajaya. farieyna terlompat-lompat mcm budak hyper. sekali terjatuh. baru nak melalak. tu la, suruh duduk diam-2 tak nak :p teruk jugak luka kat kaki dgn tangan anak buah kesayangan den tu sbb tergesel kat batu jalan ==' dah dia nangis-2 tu, ajak gi alamanda. baru la dia sihat. HAHA :DD


pastu kitorang pun gi la alamanda. alo, pergi carrefour je ;) lepas tu cari beg sekolah. sekali berkenan beg tropicana. lawa sioott. mula-2 ambik pink. pastu tengok mcm striking sangat. ambik colour gold :D


then, pergi pulak cavenzi. cari sofa umah along. kat cavenzi, along tak berkenan kot. so, pergi cari kat kedai lain. kedai ape entah. sekali jadi beli. sofa L. cantik cantik ;)


pastu, baru balik umah along. penat kott. sampai je, tak boleh rehat. kena buat nasik lemak pulak. bila dah siap, semua bantai tido. adoyaii, bila nak makan ni oi. lapar lapar :( dah semua orang tido, den tido la sekali. bangun-2 je, sofa dah sampai :)


petang pukul 6, keluar round dgn along naik satria dia.

malam takde dinner best. mkn cekatak (cekodok) je. lepas mkn, keluar jalan-2 sampai seri kembangan :)

THE END.


#ishh, tak dpt nak bebel lama-2. angah dah balik. nak kena sambung kemas bilik dia. boboiboy :)

No comments:

Efy Eezad Officially Blogspot © 2014