Unborn 8.0 Pink Pointer

Friday, February 1, 2013

jawatan 2013

pusat akses SMAP Labu, 10.00 pm

BORING -,-'

hari ni 1/2/2013. sekejap je dah bulan 2 kannn. #padahal hari tu kemain complain bulan satu lama :p

facebook tak boleh bukak, twitter bosan malam ni. takde idea ==' ketua editor 'tersayang' boleh tidur pulak waktu camni. kau mmg sengaja nak buat aku leka dan lalai kan? homework dah la banyaaaaakk =.=' dell kat sebelah aku ni boleh jugak bukak buku sejarah depan PC? aku? mintak ampuuuun. tak dapekkk.


jawatan 2013 :
# tetiba jehh

- ketua usrah [aww, gaduh dgn AMS okay nak jawatan tu] #last-2 osom, aku menangg :D
- timbalan pengerusi kelab rakan pendidikan islam [solehah okayy, tau takde kaitan] :p
- AJK tingkatan 5 kadet bomba dan penyelamat
- AJK kira-kira kelab ping pong [nak kutuk? jawatan jugak kayy] :)
- AJK kerohanian 5 Ar-Razi [nampak solehah dia tu? hahaha]
- bendahari bilik hafsah [tapi yg kutip duit bilik manjang orang lain] :D 

okay, nampak menggelabah aku ni -.-

btw, tadi dah pergi kejut ketua editor 'tersayang' tu beramai-ramai kat bilik ilham. so, skrg aku nak pergi buat kerja. # buat kerja ke?? buat kott ^^

 okay baii :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Efy Eezad Officially Blogspot © 2014