Unborn 8.0 Pink Pointer

Saturday, November 20, 2010

Jusco with parents.

hari ni penat gila kott. pagi tadi bangun pukul 8. mama kata nak pergi melaka. so, mandila cepat-2. dah siap-2 mandi, tiba-2 kata tak jadi pergi sbb abah tak larat :(


diorang ajak pergi jj pulak. sbb mama nak pergi casa moda. time mama beli kain, malasla aku dgn abah nak masuk. kitorang duduk kat luar je :)


then, kitorang masuk jj. jumpa mirul kwn lama aku tu. bukan nak ngumpat. just nak ngata je (hehh, ada beza ke). huhh, takde, aku cuma terkejut tengok dia dah berubah gila. rambut punk + subang. takut aku tengok dia. muka handsome. perangai hampeh ==' lantak dia la kan :)


lepas tu singgah bata. mcm biasa, mama masuk. aku dgn abah duduk kat kerusi jj tu. aku nampak ada budak kecik dalam trol. dia dgn abang dia. tetiba aku nampak budah tu terjatuh dari troli. jatuh kepala dulu pulak tu. mak dia yang tengah duduk belek-2 kasut tu, baru la nak berlari gi kat dia. isshh, kesian budak tu :( aku rasa mcm nak lenyek je mak dia dgn troli tu. HAHA, sukati aku je :p


I'm oreo + donutella lover   

No comments:

Efy Eezad Officially Blogspot © 2014