Unborn 8.0 Pink Pointer

Tuesday, November 30, 2010

pagi hari ini.

ye, anak azmi kembali lagi :)


tadi keluar pergi pasar tani dengan abah. sekali jumpa ayah pulak. kitorang gi breakfast sama-2 :) then, kitorang pergi tabung haji. masa abah tengah cari parking. aku ternampak sorang uncle yang jual surat khabar naik motor. dia parking motor dia tepi jalan sbb surat khabar dgn magazine dia terbang ke tengah jalan. aku kesian kat uncle tu. rasa mcm nak tolong. tapi jauh. kalau pergi pun, semua tu dah melayang ke mana entah. nasib baik ada mamat india naik motor berhenti tolong dia.


dah parking kereta, aku dgn abah pun masuk la kat dlm haji punya tabung. tiba-2 abah jumpa pulak member dia. haisshhh -.- duduk sorang-2 la aku ni. sokayy la. abah borak dgn member dia kat luar. aku pulak duduk sorang-2 kat dlm tabung haji tu. sekali ada sorang minah ni pandang aku. aku senyum la. dia boleh buat muka kerek ? huishh, pergi matilah kau. macam good-2 je ! dah dia jeling aku, aku jeling lah dia balik. hailaa kau. tak payah la nak kerek. bukan kau sorang je boleh kerek. angkat jari tengah kangg. hahaha :DD


lepas tu, balik la rumahku syurgaku ni :)


sekian..

No comments:

Efy Eezad Officially Blogspot © 2014