Unborn 8.0 Pink Pointer

Monday, February 6, 2012

homework ?

okay, 

izinkan saya potpet sebentar sebelum saya melangkahkan kaki ke suatu tempat bagi menyiapkan kerja rumah :)

saya ..... saya ...... saya ...... ouhh BLANK ! nak cerita pe ni eh ? -.-"

hahh ! hari tu kan, time epiy tengah twittering, tiba-2 je jumpa something says [1997 THE BEST, BOOO 1996]. alahaii dik, tak payah nak Booo Booo batch orang sangatlah. remember, tahun ni awak tu nak PMR ;) what you give you'll get back :)

--------------------next topic----------------------

homework sebabun yop ! tapi, satu pun tak sentuh lagi. busy laa. nak twittering lagi, facebooking lagi, blogging, texting. kan? adoiii -.-" esok dah nak balik hostel. acano ni? such a 'good' attitude kan? yeah, amalan yg semestinya tidak boleh dijadikan tauladan ;)

ni baru separuh daripada homework yg berlambak tu -.-"

okay, lunch time. then, siapkan homework ! kpaii -.-"


# alamakk, hujan pulak. kalau tido, best ni :/


*epiy suka orang yg TALK TALK dekat Fibox epiy tu. sbb, nt senang nak usha balik ;)

3 comments:

IFA Athirah said...

wah!byknye homewor..siapkn cpt tau.

Naurah Napiha said...

cute..lama tak tengok homework mcm ni :)

Epiy said...

IFA, i will i will :)

Naurah, hee. tengokla puas puas :)

Daisypath Anniversary tickers
Efy Eezad Officially Blogspot © 2014