Unborn 8.0 Pink Pointer

Sunday, August 19, 2012

esok raya.



haaaa, esok raya. yeaaa, aku dah beli baju raya dah tadi. esok nak raya, hari ni baru beli. okay, aku tau aku power, dah diam ;)

weihh, aku jumpa ramai gila manusia yang aku kenal kat term hari ni dgn smlm. major budak SMAP pulak tu. tapi, biasalah aku. for sure aku akan buat-2 tak nampak je. okay, aku mmg tak rajin bab-2 tegur orang ni. seramai-ramai umat yg aku jumpa tu, aku cuma tegur ujey dgn kak fawa je. tu pun sbb dia orang dah tegur aku dulu. lepas tu, boleh pulak jumpa anak cikgu eshah. okay la, aku tegur. dia bukan budak SMAP. hahaha. okay sengal. hee SMAPian, jgn marah -.-


AUSTRALIA

raya keempat aku gerak sana. adeii. act, aku mcm takde mood je nak pergi. maybe sbb raya kot. balik je dari sana, dah terus kena pergi sekolah. nampak betapa kejamnya pengetua sekolah aku? dushh. please la bagi aku cuti sehari dua.

# aku cerita dekat amir pasal ketidaksemangatan aku. amir kata, buang ketidaksemangatan tu jauh jauh. ambik semangat baru. haih, acano? -.-

wei, esok raya wei. tangan aku ni gatal je nak meng'update'. silap-2 esok kangg tak bangun pulak aku. so, gonna go. aku ngantuk ni. kbaii -.- selamat hari raya :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Efy Eezad Officially Blogspot © 2014