Unborn 8.0 Pink Pointer

Monday, June 16, 2014

Saya Suka Berjauhan Dengan Mama Abah.

Baru siap private kan recent post kat facebook.
Malu kesangatan dgn status dulu-2.
Aissshh, sumpah malu. >,<


__________________________

Haa berbalik pada tajuk.
"Saya Suka Berjauhan Dgn Mama Abah" ?
Fikir apa ? Anak derhaka efy ni ? Camtu ke ? 
Hahaha. Rileks. Bukan macam seperti yg anda fikirkan.
Tapi betul jugak. 
Aku ni banyak dosa kat mama abah.

Kenapa aku suka berjauhan ?
Sebab...
Jeng jeng jeng...

Sebab aku suka rasa rindu dekat mereka sentiasa ada dalam diri aku mcm skrg ni.
Aku sentiasa ingat mereka.
Haa korang yang jumpa mak ayah hari-2, kalau rindu juga mmg aku tabik springgg. Anak yang soleh/solehah. Serius.

Sebab aku rasa mereka lebih ikhlas doakan aku bila aku jauh macam ni.
Bukan aku nak kata mama abah tak ikhlas atau tak doakan aku sebelum ni.
Sumpah tak macam tu pun.
Mohon jangan melenting awal-2.
Yang aku perlu bagitahu, aku ni manja. Anak kesayangan. Kot. Hee.
Jadi, aku yakin mereka rindu sangat kat aku. 
Perasan kan ? Diamlah.
Cuba korang berdoa masa korang rindukan sesiapa ?
Mesti bersungguh-sungguh kan ?
Haaa macam tu la yg aku maksudkan.
Macam aku doakan mereka juga.
Sebelum berjauhan ni, lepas solat aku ada juga doakan mereka.
Tapi camtu camtu je la. Jujur.
Bak kata orang, cukup syarat je.
Bukan nak kata tak ikhlas.
Tapi ikhlas dan kesungguhan tu kan muncul sendiri.
Pada aku la.

Jangan nak duk bash aku pula lepas ni.
Kata anak derhaka la apa la.
Ini cuma pandangan saje dan apa yang aku rasa bila pertama kali berjauhan dgn mama abah.

Aku sayang mereka, aku rindu mereka dan aku sentiasa perlukan mereka :')

Abah baru lepas call. Suruh tidur. 
Anak yang baik mendengar kata.
Selamat malam.



No comments:

Efy Eezad Officially Blogspot © 2014