Unborn 8.0 Pink Pointer

Thursday, June 19, 2014

Tanpa Tajuk.

Kali ni aku serius, bosan tahap maksimum.
Roommate aku balik.
Abang sado ni entah ke mana menghilang.
Pergi Bandung haritu tak jumpa jalan balik ke taktau la.
Frust aku =..=
Si Syipak ni senyap je dari siang tadi.
Tak ingat aku lah tu.
Nasib baik petang tadi Kak Anieza ajak aku lepak tepi pantai.
Kat belakang UMT.
Kalau takkk, mati kejung aku dalam bilik ni.

Semalam beli tiket untuk balik raya.
Seratus ringgit pergi balik.
Mak oiiii, terpaksa aku batalkan hasrat nak balik selalu :'(

Hari sabtu ni mama abah datang.
Tapi time-2 camni la kat sini nak buat program banyak-2.
Sentap hati makk nak :'/
Tak kisah la nak jadi apa pun, aku nak spend masa untuk mama abah.
Rinduuu wehh.

Aku lapar, nak tidur. Kbai.

No comments:

Efy Eezad Officially Blogspot © 2014