Unborn 8.0 Pink Pointer

Sunday, December 8, 2013

Balik kampung.

Haaa, sebelum baca, cuba klik sini dulu :)

Mengantuk =,='

Tadi balik kampung sekejap ikut along. Alahai sungai gadut dengan rembau berapa jengkal sangat la. Setelah sekian lama aku tak jumpa along since raya aidilfitri haritu. Sumpah rindu dohh. Hmmm, masa pergi takde pulak jemm. Tang nak balik tu, gila jem. Semua gara-2 traffic light kat KTM sungai gadut tu. Okay tak nak komen lebih-2. kang tak pasal-2 masuk paper ;)

Baru sampai rumah ni, pukul 10 tadi. Sebelum tu teman along pergi pam tayar kereta. Perghh, banyak gila stesen minyak berhenti. Semuanya, "harap maaf, sedang dibaiki". apak diaa ==' Baru je ingat nak tolong tiup tayar tu. Nasib baik ada petronas dekat dgn giant senawang tu :p K bajet bagus ah kau efy.

Ikutkan hati nak ikut along balik putrajaya malam ni. Tapi hari selasa dah start amik lesen. So, lepas-2 tu lah kan aku naik putrajaya. Tadi nenek ajak tidur kampung. Heee, takpe lah nek. Aku sorang-2 je. Boring nanti. Along dah la kerja esok. Jumaat adik balik tidur kampung ye nek ;) *macam la nenek kisah kau*

Haa, tadi nenek cerita pasal budak perempuan yang sewa rumah nenek kat sebelah tu. Perghh malas la nak sebut budak sekolah mana. Macam haram perangai dia. Dia boleh bawak masuk rumah budak lelaki, minum bagai. Lepastu mak dia backup-2 anak dia. gila apa ==" nenek halau dah pun budak tu. Padan muka hangg. Buat langsi pulak kat kampung aku =,= *bajet otai kau efy*

Mengantuk ni, serius. Aku taktau apa plan mama dgn abah esok. Sbb esok mama last cuti. Kang tak pasal kena tazkirah sbb bangun lambat. Tidur awal sikit malam ni. Selamat malam.

Jangan marah aa, yang saya suruh klik atas tadi tu. Belajar dari blog orang. Cuba klik lagi sekali ;)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Efy Eezad Officially Blogspot © 2014