Unborn 8.0 Pink Pointer

Monday, December 9, 2013

Kajang ? Dejavu ?

Pernah dengar sindiket rokok jenama John ? klik sini. Macam best je :)

Huh, first time dah petang macam ni baru online. Biasanya pagi-2 dah menghadap dah. Harini busyyyyy sangat. Nampak busy dia tu ? Pagi tadi, ikut mama dgn abah pergi kajang. Abah nak tengok baby mers tu. Alaaa yg A160 dgn A170 tu. Taktau ? google la nanti. Baca dulu sampai habis. Comel kot. Tapi aku tak minat sangat la. Ehh kisah pulak, takde rasanya abah tanya pendapat kau efy. Bukan beli untuk kau >.< Pape pun aku nak mini cooper. Ala seratus dua puluh ribu je. Je ? macam banyak je duit -,- Nak beli aiskrim singgit pun mintak duit kat mama :p

Lagi satu, kenapa aku rasa aku tak pernah tengok kajang tu ? Macam first time. Tapi rasa macam pernah jejak. Ehh entah. Nak kata dejavu, dejavu tu org yg rasa dia pernah lalui sesuatu situasi tu kan ? Aku ni terbalik pulak, dajuve kot. Entahla =,=

Tadi kemas kertas-2 SPM. Uissshh, banyak gila. Mesti kembang-2 hidung apek surat khabar lama tu tengok nanti xD Tu pun tak habis kemas lagi. Kalau dah habis nanti, taktau la. Bilik aku ni takyah cakap la macam tongkang pecah dia. Teruk betul perangai. Dah seminggu kau cuti efy, bila la nak kemas ==' Tapi aku rasa aku dah cukup rajin kat rumah sekarang ni. Lalalala, haha poyo.

Hmmm, memikirkan pasal esok. Mesti aku tak update malam ni. Kalau aku stay up jugak, memang selamat malam la penceramah esok. Mesti boringgg gila -.-

Dah, macam biasa nak jalan-2 makan angin. Kbai :)

Jangan lupa klik sini

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Efy Eezad Officially Blogspot © 2014