Unborn 8.0 Pink Pointer

Thursday, December 8, 2011

rekod tak online paling lama.

assalamualaikum dan selamat petang sedara :D 


epiy pecah rekod hari ni ;) huhh, rekod apa ? rekod tak online paling lama. hee :)


mana tak nya, pagi tadi bangun lambat (dah, kantoi.) hakhak :DD


epiy start online tengah hari sampai zuhur. tiba-2 hujan pulak. adoii, mmg line internet mcm bangang la kan :D k, takpe. epiy pun offline (dah la masa tu otak tengah pening fikir pasal followers yg dah tinggal sikit tu). bila dah offline, shut down laptop semua. tiba-2 blank taktau nak buat apa -.-


nak main game laptop ? laptop epiy mana ada games -.-
nak tengok tv ? haiyoo. guruh la. meletop lak tv tu kangg (hyperbola) -.-
nak mandi ? huiisshh, bila ada petir tak elok mandi. kan ? -.-


so, nak buat apa ? epiy ambik jalan yg paling best. iaitu tido. HAHA. buruk betul perangai tido petang-2 :D habis uh, dah boring. kan kan? :p lagipun, syok tido time-2 hujan kan? hee :DD


lepas asar baru online balik ;) skrg maghrib, taip entry ni :)


# epiy fedup. tadi tengok tutorial kak lyssa pasal blockquote. satu pun tak menjadi. haaaaiisshh >,<

No comments:

Efy Eezad Officially Blogspot © 2014