Unborn 8.0 Pink Pointer

Sunday, December 4, 2011

sangap nak online.

hari ni baru dpt online =='

pagi-2 smlm, gerak rumah along. sampai sana, abah nak pinjam laptop. sekali tak boleh connect internet. sakit gila hati masa tuhh. tapi, think positive je la. hope balik s'ban boleh la connect. so, hari ni balik s'ban, terus on laptop. tak boleh connect jugak. haishh, mmg nak kena carut la berokband + laptop tu. abah try kat laptop dia, boleh pulak. mmg nak suruh aku nangis la kan :'( aku tanya abah, ada tak orang nak beli laptop aku tu? HAHA :D sape la nak laptop aku tu kan? :( waaaa, i need laptop baru. please abah, pleaseee :'( nak beli sendiri, duit takdo. kalau ade pun, berani la beli tak inform kat abah dulu. mmg stok kena maki la dgn dia kan :'D haishh, ape nak buat ni? tolonglaa akuu :'( 

#nasib baik abah bagi pinjam laptop dia. lega sikit sangap aku nak online :') 

smlm beli karipap IKEA. febret tu! kalau ada sape-2 nak dtg umah, jgn lupa beli karipap IKEA dulu tau ! karipap lain tak nak ;) HAHA :p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Efy Eezad Officially Blogspot © 2014